Kedden nem volt suli. Vásároltunk. Kaptam 2 fölsőt, 2 pulcsit, egy sálat, meg egy olyan pulcsit, amit kiskabátnak is lehet használni. Szépek, tetszenek. Az ember néha már elszokik a farmerviseléstől, ha minden nap egyenruhában kell lennie -.-

Vásárlás közben:

Anyu: Fúj, látod az a gusztustalan lila farmert, ami olyan mintha le lenne festékfoltozva? Én ilyet semmi pénzért nem vennék fel.

Én:Mhmm.

Kicsit később, mikor megnézte az árcímkét:

Anyu: Orsi, nincs szükséged egy szép kis lila farmerra? Csak 5 font!!!

Megszereztem a Gésa emlékiratait DVD-n. Nagymamám azt mondta, hogy miért nézek ilyen kurvás filmet.

Szerdán nem mentem suliba, és csak később jöttem rá, hogy kellett volna. Ez van. Beszéltem Eszterrel. Voltunk a városi könyvtárban. Éppen nézegetem a DVDket, mikor kis hazánk nyomaira bukkanok. Ott volt a Szabadság,szerelem DVD, csak más címmel. Children of Glory. Marha jókat írtak róla. De nem fordították le angolra, csak felirat van. Ja és Karcsi helyett Karsci-t írtak xD Anya mindenképpen ki akarta venni. Most mondanám, hogy milyen kicsi a világ, de mivel az itteni gyerekek szinte egésze még életében nem hallott MO-ról, így hát nem.

Ma: jég, jég, jég. A járdán lehetett csúszkálni. Én élveztem, de a többiek nem nagyon. Eldöntöttem, hogy korcsolyázni akarok tanulni. Kb. 8 évesen voltam utoljára korizni, mert Anyunak rossz élményei voltak a jéggel.

Már csak egy hét(na jó, 8 nap), és megyek haza :D

Orsi

Címkék: szabadság szerelem korcsolyázás jég farmer gésa emlékiratai

A bejegyzés trackback címe:

https://younglady.blog.hu/api/trackback/id/tr34920029

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása