Jujj de rég írtam. Több mint 2 hete. Nos az alatt a 2 hét alatt nem nagyon történt semmi.Mármint persze, hogy történt, de semmi említésre méltó.Bár lehet, csak nem nagyon emlékszem.Sokat olvastam. Elolvastam a New Moon-t, az Eclipse-t, és a Breaking Down-t. Egy hét alatt 3 könyv azért nem rossz, főleg, hogy az utolsó 756 oldal volt.De mondjuk rossz, mert most nincs mit olvasnom:((Illetve van az interneten, de az rontja az egyébként is rossz szemem.Már -2,5.Pedig csak az órákon hordom. És csak 25-től érdemes megműteni.Addig marad a lukszemüveg szemjavításra.) De legalább javult az angolom egy kicsit. Most fél órát kerestem a The host-ot, de az egyik helyen pont kifogyott, a másikon meg azt mondták, hogy felnőtt könyv, de nem volt a felnőtt részlegen -.-. Úgyhogy mérgemben vettem egy DVD-t. Ma amúgy rossz napom volt mert az alagutat elárasztotta a víz, és a hosszabb úton kellett mennem. Meg volt food tech Mrs Szörnyellával. Eddig csak a hideg rázott tőle ki, de mostmár kezdem utálni..najó annyira nem. A hajam (mint mindig) most is behullámosodott. Kezd zavarni, mert kb. 6 hónapja még marha egyenes volt, de hála az angliai időjárásnak most hullámos. Vasalni meg nem akarom, meg nem is nagyon használ. Nevelő Apukám újratelepítette az XP-t, ennek hála még nincs fenn se az MSN-em, se a Skype-om. Idáig még internet se volt. Azt vettem észre, hogy egyszerre unalmas és rossz itt lenni, meg, hogy az idő egyszerre lassan és gyrosan telik. Lehet, hogy kezdek becsavarodni?:D Az új cipőm feltörte a lábam, és csak a véres zoknit vettem észre...bleee. Asszem a lengyel lányok úgy eltűrnek, még ha nem is nagyon beszélek. Tudnék én,  csak úgy nemtudom, nem is nagyon akarok. Már kevesebb mint egy hónap, és megyek haza:D:D:D Eszterék megigérték, hogy elvisznek moziba. Na meg majd Zsuzsival is találkozok, jesszus vagy 2 év óta nem láttam. Már 17 vagy mennyi.Na mennem kell. Most majd megpróbálok rendes időközönként írni.

Leragadó szempillákkal:

Orsi

Címkék: víz zsuzsi food tech eszterek

A bejegyzés trackback címe:

https://younglady.blog.hu/api/trackback/id/tr27892217

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása