Beszív..huh..1..2..3..kifúj

 2009.01.23. 21:24

Földrajzon még mindig a túristákkal foglalkoztunk. Hogy a hotel működése, és a túristák hogy jönnek a földrajzhoz, azt ne kérdezd. Volt tesi. Röpiztünk, de lehet, hogy ezt nem igazán lehet nevezni röpinek. Ja azt elfelejtettem, hogy szerdán hokiztunk. Olyan gyephoki teremben teniszlabdával. Tök jó. Otthon vajon miért nincs? Aztán volt tánc. Azért többre számítottam, pl. hogy nem csak a kezünkkel fogunk táncolni (hand jive). Aztán volt technika, és nem volt a rendes tanár. Pedig megcsináltam a leckét a bögretartó álványokról. Ja és amúgy eddig technikán villát meg kanalat csináltunk, de csak dekorációnak, mert nem lehet enni velük. Valahogy nem tudom elképzelni, hogy az asztal közepén van egy tartón egy villa meg egy kanál a váza helyett. Aztán volt angol. Huhh. Mellettem ül az egyik 'macsó' gyerek, névszerint..öö..Gary..asszem. Elkezdte mondogatni a nevemet. Kb. 2 perc után, mondtam, hogy hagyja abba, mert marhára idegesítő. Naná, hogy nem hagyta. Eltelt még 2 perc. Megbeszélték, hogy hülye fejeket szoktam vágni.( Najó, lehet, de ha annyiszor kell forgatni a szememet:) Valami hirtelen ötlettől vezérelve elkezdte simogatni a vállam a ceruzájával. Megkérdeztem, hogy pontosan mi a francot csinál. Nem nagyon válaszolt, úgyhogy kivettem a ceruzát a kezéből. Erre valami olyasmit mondott, hogy vadóc, ezt szeretem. Aztán nem vettem tudomást róla(hátha leáll), erre megsimogatta a felsőtestem felsőbb régióit(nem akarom leírni, de annyit segítek, hogy a fiúknak kisebb, mint a lányoknak). Na ekkor szakadt el a cérna. Igazából hasba akartam vágni, de ha megtettem volna, sosem szállt volna le rólam. Mindenesetre biztos marha dühös fejet vágtam, mert mondta, hogy csak viccelt. Kúrvára poénos. ÓÓÓ..basszus(kulcs). Családi krízis. Mennem kell

U.I:Bocsánat a csúnya beszédért. Nem szoktam. Tényleg. Na jó, néha, mikor beverem a lábam a falba(mert velem ez sokszor előfordul, volt amikor elcsúsztam egy zoknin xDMeg elestem a saját lábamban néptáncon, holott elvileg a jó táncosok közé tartozok:), de egyébként nem. És nem is akarok. Szóval még 1x bocsi.

A bejegyzés trackback címe:

https://younglady.blog.hu/api/trackback/id/tr27898513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Stevie!? 2009.01.24. 14:06:05

Bocs, de sztem a fiúknak is van :D

Miss Ladybird 2009.01.24. 14:30:29

Csak nem akkora:D Bár láttam már olyat, akinek a plasztic melles cicababákat is megszégyenítően nagy volt:)
süti beállítások módosítása