Szombaton főleg aludtam. Megnéztem az Alex&Emmát, a Benjamin közlegényt, és az Elisabeth-et(az angolt). Nem volt rossz, bár nem annyira Happy End, olyan keserédes. Ma meg megnéztem az X-men 3-at.Olyan gyorsan véget ért a hétvége. Na mind1. Holnap korán kell kelnem. Már most fáradt vagyok. Mennem kell.

 

Orsi

A bejegyzés trackback címe:

https://younglady.blog.hu/api/trackback/id/tr97902377

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Miss Ladybird 2009.01.27. 20:27:20

Ez az angol királynőről szólt, nem az osztrák császárnéról, bár már annak is láttam egy részét.
süti beállítások módosítása