Je suis fatigué

 2009.02.07. 20:15

Öhmm...nem nagyon emlékszem mi volt pénteken. De mégis...kezd derengeni. Reggel esőhó, vagy hóeső (vagy havas eső, de az olyan egyszerű).Latyak. Elázott cipő,zokni, meg nadrág. Az esernyőmre ráfagyott a hóeső, és a latyak miatt totyogva tudtam eljutni a suliba.Tesin kosaraztunk. A tanár megdicsért, hogy jól vezetem a labdát, és engem választott ki az egyik csapatkapitánynak. Szorosan, de 1 kosárral levertük az ellenséget. Táncon az interneten kerestünk rá a Rock 'n' Roll-ra (miért nem lehet csak simán táncolni?) -.- Akartam blogot írni, de a gép veszélyesnek találta az oldalt -.- Angolon is próbáltam blogot írni, de akkor is veszélyesnek találta-.-'' Technikán majdnem befejeztem a díszvilla nyelét( még mindig nem értem miért is csináljuk, ha nem fogunk vele enni). Amikor a tanár előkapta a 2méteres fűrészt,( hogy belevágjak a fába), azt mondta, hogy vicces lesz fűrészelni, és furcsán csillogott a szeme. Kicsit félelmetes volt. Aztán hazaballagtam. Nem mentem az alagúton át, mert a múltkor pisiszag volt. Pedig itt még egyetlen hajléktalant se láttam. Még kutyagumit is csak 1x. Majdnem kiolvastam a Wolf Islandot a suliban unalmamban. Már csak 2-3oldal van. Darren megint olyan gagyi fantáziát használt, mint az előzőben. Apropó könyv, most elkezdem összeírni milyen könyveket akarok kihozni. Egy hétre egy könyvet számítok, tehát...13 könyv kell. Remélem  be fog férni a táskámba. Vajon mennyi lehet a kézi csomag max. súlya? Majd utánanézek. Tegnap nem jutott eszembe egy énekes neve. Csak azt tudtam, hogy van benne m, meg e, aztán épp félálomban voltam mikor beugrott.Gyorsan le is írtam egy papírra. Naná, hogy nem volt benne se e, se m. Ja volt kvíz a suliba, már harmadszor. Most nem nagyon figyeltem, de elszúrták, mert az volt a kérdés, hogy kinek az apja Darth Vader, és ezek meg bevágták, hogy Anakin Skywalkeré. Nem baj. A múltkor én is válaszoltam a kvízre. Már nem emlékszem a kérdésekre, csak arra , hogy a válasz Heath Leadger volt, meg 19. És csak én tudtam őket *büszke*. Ja a 19-es kérdés egy marhakönnyű logikai feladat volt.

Ma meg nem igazán történt semmi. Főleg aludtam. Amúgy mindig sokat akarok írni a blogba, de mikor hazaérek, akkor legtöbbször hullafáradt vagyok, nem is emlékszem mit akartam írni, és semmi kedvem blogozni.Ami baj. Mert napközben meg akarok írni. Hát ez van. Na mind 1. Megyek.

Orsi

Címkék: blog könyv alvás technika kvíz fűrész tesi darth vader darren shan hóeső

A bejegyzés trackback címe:

https://younglady.blog.hu/api/trackback/id/tr23928974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása