Coś

 2009.01.28. 19:26

Expressive-en elkezdtük építeni a szemét szörnyet. Tesin kosaraztunk, de egy kosarat sem dobtam:S nem tudom mi volt velem. Törin a női szavazójogért harcoló nőkről tanultunk. Francián a mi a jó, és mi a rossz az egészségednek kérdésével foglalkoztunk. Már elegem van Ahmed, a halott terroristából, mert folyton az rakják be óra végén. Science-en kikaptuk a tesztet. 24%-os lett xD. De volt egyvalaki, aki rosszabbat írt, mint én. Holnap megint írunk. És mivel nem adják ki azt a hülye könyvet, nem tudtam volna készülni, de Cherish mondta, hogy rajta van az interneten. Ma egyébként egész nap szitált az eső. Olyan idegesítő, mert azért nem nyitnád ki az esernyőt egy kis permetért, de hosszútávon jól eláztat. Az új cipőm feltörte a másik sarkamat is, úgyhogy most véres mindkét lábam :vér. Visszatértem a régi cipőmhöz. Majd veszek újat MO-n. Jaj tényleg, már csak 2 hét és 2 nap, és megyek haza:D Dóri kapcsolatba lépett velem, és elkérte az MSN címemet. Ez volt egy hónapja. Semmi válasz. Hát ez van. Már egyébként se nagyon bízok Dóriban. Eszter nincs nagyon fenn MSN-en mostanában. Majd másik Eszternek (mert 3 van) küldök e-mailt, hogy megyek haza. Egyelőre ennyi. Ja ma egész kipihent voltam, mert ugye tegnap sokat aludtam. 5:40-kor felébredtem, és azt hittem, hogy már 7 van, amíg meg nem néztem az órát. Furcsa. Nekem mindig jó az időérzékem. Általában egy perccel korábban felkelek, minthogy csörögne az óra. Na persze szeretek aludni. Nagyon is. Bölcsibe alvó babának hívtak.A kerületi versíróversenyt meg az álom című versemmel nyertem meg. Na megyek. Aludjatok sokat!

Orsi

Címkék: alvás eszter töri cipő science dóri mo expressive szemet szörny cherish

A bejegyzés trackback címe:

https://younglady.blog.hu/api/trackback/id/tr41908864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Stevie!? 2009.01.28. 20:13:41

De azért ugye a blog megmarad, ha hazamész?

Miss Ladybird 2009.01.29. 20:56:04

Valószínűleg igen, mert csak egy hétre megyek haza elvileg. De ha majd végleg hazamegyek akkor is megtartom, legfeljebb más lesz a címe:)
süti beállítások módosítása