Hull a pelyhes...

 2008.12.27. 12:10

Esett a hó!!!Mármint csak most, és nem Szenteste és csak a háztetőkön maradt meg.Na mind1.A lényeg, hogy esett. 20 éve ez a leghidegebb karácsony itt Angliában. Nos 24. rosszul kezdődött. Mert, hogy egyedül voltam...egy ideig. Egyedül csomagolni az ajándékokat nem túl jó:( De aztán hazajött Anyu, és akkor beraktuk a pulykát meg feldíszítettük a fát meg minden meg hazajött nevelőapum és volt ajándékozás és egyebek. Kaptam digitális fényképezőgépet *.* meg DVD-ket meg mindenfélét. Aztán másnap sütöttünk sütit, és könyékig turkáltam a trutyiban, de érdekes módon jó lett.Aztán csak DVD-t néztünk meg semmit se csináltunk és eltelt a 2nap. És.....(a fény az éjszakában)...... Megyek haza!!!!csak egy hétre persze, de akkor is!!!!! Februárban. De az már mindjárt itt van :D És..hmm..péntek13. repülünk....de nem vagyok babonás...annyira, mindenesetre viselek majd valami szerencse láncot. És majd megpróbálok keveset pakolni, mert visszafelé könyvek ezreit fogom hozni :) Majd kifosztom nagymamám vitrinjét, mert van egy külön SK-s vitrinje és valszeg a Setét Toronnyal fogom kezdeni mert Encsi úgy odavan érte. Megkérdeztem nagymamám, hogy milyen, erre egy mondattal le is lőtte, hogy mi van az utolsó könyv végén -.- Na mind1. Itt nagyon nincsenek karácsonyi filmek. max. ha 3volt, de volt Geisha emlékiratai és angolul is tetszett. Most meg akarom kaparintani DVD-n. Mit akartam még??...hmm...ja igen, a rendőrök eltűntek végre. Sharma írt sms-t. Nekem meg tanulnom kéne, meg elvileg tegnap is kellett volna...grrrr-.- Kezdem azt gondolni, hogy olyan hülyehülyehülye voltam, de még nem szántam el magam, hogy megkérjem az igazgatót, hogy tegyen át a nyelvi csoportba. Majd meglátom suli mellett, hogy tudok tanulni. Ja suli. Izgulok. Na megyek. Boldog Karácsonyt így utólag is.

Kusza gondolatokkal:

Orsi(mert néha jó saját névvel elbúcsúzni)

Címkék: suli könyvek geisha péntek13 sk ajándékok sharma

A bejegyzés trackback címe:

https://younglady.blog.hu/api/trackback/id/tr22843698

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

わははは...へ 2008.12.28. 21:40:51

Hűűűű :D
Remélem tetszeni fog neked... :P
süti beállítások módosítása