Bamm bamm bamm ba ba ba ba bamm

 2009.01.27. 21:24

Angolon néztük, mikor az oroszok harcolnak a terroristákkal. A tanár megkérdezte, hogy tudunk-e oroszul. Mondtuk, hogy nem. Aztán megkérdezte, hogy a szüleink tudnak-e oroszul. Mondtuk, hogy igen. Ekkor nagyon boldognak látszott, hogy eltalálta. A mellettem ülő gyerekek lefényképezték a nevemet, mert hogy olyan vicces. Földrajzon útvonalakat kellett tervezni, hogy hova szeretnénk menni nyralani. Drámán elkezdtünk valami új musical-t. A lényeg az volt, hogy nagyon kellett gesztikulálni. Vártam, hogy bemutassuk a mi jelenetünket, de nem jutott rá idő. Food tech-en nem volt tanár..ÉLJEN! De jövő héten lesz -.-. A matekot a rajztanár tartotta, és agynak nevezett. Aztán fél 5-kor hazaértem, elaludtam, és 19:20-kor ébrettem fel. Na megyek.

A bejegyzés trackback címe:

https://younglady.blog.hu/api/trackback/id/tr81907092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása