Az első nap

 2009.01.05. 21:51

Reggel hajnali háromnegyed 7-kor keltem. Nagyon fáradt voltam, mert a fél éjszaka nem aludtam. Igazából nem ideges voltam hanem...olyan szomorú. Szóval elindultunk a sötétben(merthogy mint mondtam hajnal volt) és sűrű pelyhekben hullott a hó. Persze eddig nem esett, csak most kellett rákezdenie. Mindenem elázott, és egész nap a vizes cipőben voltam brrrrr. Szóval odafelé azt ecseteltem nevelő apumnak(angolul, mert félúton eszébe jutott, hogy ott majd angolul fognak hozzám beszélni, és hogy megszokjam), hogy mennyire szar új sulit kezdeni, úgy hogy nem érted a nyelvet, és , hogy hiányoznak a barátaim. Szal bevezettek valami osztályfőnöki óra szerűségre ami 20percig tart minden reggel. Rábíztak egy lányra, hogy segítsen megkeresni a termeket. Ez az iskola egy monstrum. Lehetetlen eligazodni. Első órám Science volt. Megismerkedtem egy őrült lánnyal aki annak a lánynak a barátja akire rábíztak.Írnék neveket, de olyan nehéz megjegyezni. Az őrült lánynak Izzy volt a neve. A bolygókról volt szó, de nem nagyon csináltam semmit. Aztán volt matek. Jó volt, mert ilyen 5.-es szintű, és nem nagyon kellett megerőltetnem magam, nem úgy mint a Hainaultban. Aztán angol volt. Megismerkedtem a lengyel lányokkal, akik már másfél éve vannak itt(Kinga és Paula). Jó volt, mert írtunk egy pár mondatot Ferenc(ez tőlem származik) Kjawek-ről a katonáról aki megölt egy részeget. Megtudtam, hogy a szuka ugyanazt jelenti lengyelül, mint magyarul, és hogy a kurva nem ugyanazt, de hasonlót. Aztán volt rajz, ami jó volt, de összekentem a táskámat véletlenül sárga festékporral. Aztán megismerkedtem több őrült emberrel(sok van errefelé)és speed-eztem az egyik fiúval (akinek elvileg a kedvenc játéka, de eddig úgy játszotta, hogy ha két egyforma kártya volt felül, akkor nem mondta, hogy speed). 2x legyőztem, de végül ő győzött(csak azért mert olyan furán játszotta). Aztán zene volt, ahol úgy nem nagyon csináltam semmit, mert nem volt hárfa amin játsszak:) Aztán hazaindultam és még világosban hazaértem:) Igazából talán jobb volt ez az első nap, mint a Hainaultban. De azért az elején küzdöttem, hogy ne sírjak, aztán amikor hazaértem megint letargiába estem. Úgy volt, hogy nem is írok, de aztán mégis. Néztem Anne Frank naplóját. Ja elolvastam az interjú a vámpírralt( nem nagyon tetszett), az Alkonyatot és elkezdtem a Setét Tornyot. Most a New Moon-t olvastam angolul, és érdekes módon eléggé megértem(bár még az elején vagyok).Majd még írok.

Rooibos teát szürcsölgetve:

Orsi

Címkék: alkonyat rooibos anne frank

A bejegyzés trackback címe:

https://younglady.blog.hu/api/trackback/id/tr83860231

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Stevie!? 2009.01.09. 09:01:56

Az Alkonyatot én is olvastam :P A Setét Tornyot és a New Moont meg tervezem :D

Miss Ladybird 2009.01.20. 22:09:05

Szerintem tetszeni fognak:D
süti beállítások módosítása