Another one bites the dust

 2009.01.26. 17:51

Science-en megírtuk a tesztet. Valószínűleg jól sikerült volna, ha 1. megértem a kérdéseket 2. legalább tanultam volna őket. Mivel nem, így  marha rossz lett. Azért reménykedem nem tesz lejjebb osztályba. Matekon nem volt a tanár. Angolon még mindig Irakkal foglalkozunk...illetve a tanár szeretné, ha foglalkoznánk. Rajzon elkezdtem befejezni az absztrakt művemet. Nem rossz. Most csinálom meg 3D-be. Zene órán a címen látható zenét játszogattunk. Azt mondta a tanár, hogy jövő órán elkezdünk nehezebbet venni. Na majd megnézem. Ja és azt mondta, hogy mindig kövessük a dobot. (Tudni illik a szintetizátornál ültünk.) Persze, hogy követni kell, de ha beszámol, és én abban az ütemben kezdem játszani, a dobosok meg tök másba, akkor nekem kell egy kis idő, hogy felvegyem a dobosok ritmusát. Ma nem volt Kinga. Se Mr. DJ(ofő).Na megyek. Május 4.-e legyen veled!

Címkék: zene absztrakt rajz matek science

A bejegyzés trackback címe:

https://younglady.blog.hu/api/trackback/id/tr57904225

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása