Nem engedte kiírni az utolsó szót a második verszakból -.-Na mind1, azért is kiírom:

Izabellának fején egy kokárda van,

Joghurtot fejhetsz mely pohárba van,

Ő adja a tejet, én a vizet

És egyre csak azt bőgi üzemszünet....

Matekon zárójeleket oldottunk fel. Mondta négyünknek, akik jobbak vagyunk, hogy maradjunk kicsit óra után. Nem nagyon értettem, hogy mit mondott, de valahogy van egy sejtésem, hogy valami versenyre akar vinni minket Februárban. Azért remélem rosszul értettem, mert nem nagyon vagyok kész egy versenyre.ICT-n csináltunk névjegykártyát, én voltam a Pure Music Company. Francián kérdezte a tanár, hogy tanultam-e már franciát. Mondtam, hogy nem.Erre kérdezte, hogy hogy tanultam meg ilyen gyorsan.Valószínűleg azért megy jól, mert egyszerűek a kérdések. Science-en írtunk tesztet. Naná, hogy nem az áramkörökből. Én írtam a leghosszabb ideig, de...tatatatá(ez dobszó akart lenni:)...6c-lett. És az 5c-t kellett elérni. Szóval ez olyan 4-5 között van*büszke*. Szünetben megkérdezte egy fiú, hogy lány vagyok-e. Nagyon úgy tűnt, hogy valami fogadás volt, mert megkérdezte, hogy kitől kell megkérdeznie, és mondták, hogy a gyömbér hajútól (nyilván ez voltam én). Extra angolon matekleckét csináltunk, ami nagyon könnyű volt.Rájöttem, hogy én a legnehezebb csoportban vagyok, mert a lengyel lányok még könnyebbet csináltak, mint én. Kb. 5.-es feladatokat. Na ennyi mára.

Címkék: francia matek izabella science ict pure music extra angol

A bejegyzés trackback címe:

https://younglady.blog.hu/api/trackback/id/tr28911182

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: mcse training courses london 2019.05.01. 11:11:13

Bírálod a rendszert? Repülsz! - hacsaknem

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása