Nyomok után kutatva

 2008.12.19. 18:49

Elvileg úgy volt, hogy csinálok ilyen internetes angol tanulást, mert nevelő apum is csinált, és neki tetszett. Szóval elmentünk, hogy felmérjenek. Elmentünk egy helyre, de onnan továbbküldtek egy másikra, onnan meg egy másikra, végül vissza az eredetire. Azt mondták, hogy ezt olyanoknak csinálják akiknek angol az anyanyelvük, csak valami miatt...khm...nem tudják használni, egyszóval vagy abba hagyták a sulit, vagy valami más miatt nem tudtak rendesen megtanulni olvasni vagy/meg írni. De azt mondták, hogy OK, felmérnek. Elmondom a szinteket: Volt a kezdő 1,2,3 és az 1-es a legrosszabb a 3-as meg a legjobb, és volt a haladó 1,2 és a 2-es volt a legjobb (nyilván a haladó jobb mint a kezdő). Szóval gondoltam ha kezdő 1-es lesz, az se baj, csak tanuljak. Nevelő apumnak rögtön haladó 2-es lett, de neki van középfokú nyelvvizsgája. Szóval volt egy ilyen általános felmérés, és az azt mutatta, hogy kb. kezdő 3-as szint vagyok. Aztán volt 3 részletesebb felmérés. Hallgatás és megértés, írás, olvasás és az írás az kezdő 3-as lett, a többi kettő meg haladó 1-es^^. Azt mondták, hogy jöjjünk vissza pénteken, és akkor összeírnak egy tanulási tervet. Szóval visszamentünk ma, és veszi fel az adataimat, és kérdezi a születési évemet. 1995. Fél óráig keresi, aztán megvilágosodik.

Ő (az adatokat felvevő fickó): Tulajdonképpen hány éves vagy?

Én:13*értetlenül néz, de már kezd sejteni valamit*

Ő: ÓÓóó...sajnos az oktatás csak 18éves kortól van. Idősebbnek néztelek. Meg kellett volna kérdeznem az elején a korod. Nagyon sajnálom.

Én: Semmi baj.(hihetetlen, egyszer a saját anyámnak néznek, máskor 18év felettinek, mi jön még? A következő alkalommal 80 fölöttinek néznek, és ingyen utazhatok a buszokon?~.~)

Még 3x bocsánatot kért, én meg még 3x mondtam, hogy semmi baj. Hazafelé megvettük a karácsonyfát. De csak nagyon kicsit. Kb. akkora, mint egy cserepes virág.Eddig mindig nagy karácsonyfákat vettünk, de ide felhurcolni elég komplikált lenne, mivel egy hosszú csigalépcső vezet fel a házhoz. Na mind1, ez is aranyos :). A múltkori nagy karácsonyfát kiültette a nevelő apám, de már meghalt:(. Biztos túl meleg volt. Azt elfelejtettem mondani, hogy tegnap történt egy kis balesetem. Rossz volt a tűző gép. Próbáltam megcsinálni, erre beleszúrt egy kapcsot az ujjamba.Szerencsére nem ment mélyre, de most van két piros pont a hüvelykujjamon, mintha megharaptak volna^.^

Visszatérve, hogy jövünk haza, és a házunkhoz bevezető zsákutca le van zárva, és ott áll egy rendőr. Mondtuk, hogy itt lakunk. A rendőr felvette az adatainkat, és hátraszólt egy nyomfelvevőnek, hogy kísérjen a házunkig. A nőnél nyomok voltak ilyen átlátszó nejlonban, mint a filmeken. Az egyik egy kesztyű volt, amin ilyen vöröses színű kosz volt, ami akár még vér is lehetett. Azt mondta ne hagyjuk el a házat. Mint egy krimiben°.°. Mondjuk lehet, hogy nem gyilkosság történ, hanem rablás, mert mikor elindultunk, láttunk egy teherkocsit gyanús alakokkal. De ha csak rablás történt, akkor miért van még itt 3 rendőrkocsi? Nemkérdeztünk semmit, de most furdal a kíváncsiság. Hát ma már biztos nem tudom meg. Na mind1. Szerintem eleget írtam.

Május 4.-e legyen veletek!

Címkék: rablás betörés karácsonyfa internetes tanulás

A bejegyzés trackback címe:

https://younglady.blog.hu/api/trackback/id/tr64832037

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Colloredo (törölt) 2008.12.21. 20:07:07

Te voltál a gyilkos!!!!
Tudom. Nem menekülsz!
Hercule Poirot megtalál!!!

Miss Ladybird 2008.12.21. 23:17:47

Jaj ne, lebuktam!De Poirot-nak sajna be kell állnia a sorba, mert Miss Martle, és Sherlock már itt van :D
süti beállítások módosítása