Tabletta és szuszpenzió

 2008.12.11. 20:44

A címet a tollamról írtam. Mert mivel orvosi családból származom, mindig adnak ilyen termékajánló termékeket. Van olyan tollam is, amiben úszkál a bogyó, és bele lehet ügyeskedni a dobozába. Meg van delfin alakú vízhőmérőm is :D. Mind1. Voltam fogorvosnál. Ki kellett tölteni egy csomó kérdést, mielőtt megvizsgált. Pl: Éces vagy? Éltél együtt écessel? Volt olyan, hogy nem fogadták el a véredet a vérbankban?

Erről eszembe jutott, hogy 1x voltam tánctáborban, és adtak nekünk olyan pólót, amin nagy betűvel az volt írva: TBC (tánc barát club, ha másra gondoltál volna XD)

Szóval bejutottunk. Az egyik tejfogamat kellett kihúzni, mert már jött az új (igen, mert nekem még vannak tejfogaim, mert későn váltom). Először bekenték valami szar ízű krémmel. Majd adtak nekem egy szemüveget, nem tudom miért. Aztán láttam, hogy a doktornő valami hosszú izét csomagol ki. És az asszisztens megfogta a kezem, és mondta, hogy csukjam be a szemem. Na ekkor már tudtam, hogy valami rossz vár rám :S 5x beleszúrt az ínyembe, de nem nagyon fájt, valszeg azért, mert a rossz ízű krém is valami fájdalomcsillapítós ízé volt. Aztán kihúzta, és az se fájt. Gondoltam, túléltem, erre mondja, hogy jöjjünk vissza pénteken, mert otthon rosszul tömték be a fogam. És biztos fájni fog. És félek :( És ráadásul utána lesz a beszélgetés az új sulim igazgatójával. Biztos szimpatikus leszek, mikor a fél arcomat nem tudom mozgatni. Most lesz a film, a terhes férfiról (nem az Árnold Svájcinégeres). Megyek.

A bejegyzés trackback címe:

https://younglady.blog.hu/api/trackback/id/tr53817870

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása