Újra itthon

 2010.02.19. 12:24

Húha, már 1 éve és 1 napja nem írtam semmit. Egy év azért hosszú idő.Egy ember ezalatt sokat változik és sokat komolyodik (sajna ez nálam nem jött be). Talán azért nem írtam, mert nem volt rá időm. Bár mondjuk lett volna, csak lusta voltam.A lényeg, hogy most újra itt vagyok, és újra írni fogok. Legalábbis remélem. Hiányzott, hogy kiírjam magamból a dolgokat.Szóval elég a lelkizésből. Amikor visszajöttem, érdekes módon szinte minden tantárgyból szar voltam. Még angolban is lepipáltak.De most már egész jól vagyok. Csak az zavar, hogy nem csinálok semmit. Régen mindig volt valami külön programom, de most semmi. Igazából 3 dolgot is szeretnék:énekelni, lerakni az angol nyelvvizsgát, és cselgáncsozni

Az éneklés azért nem jött össze, mert eddig nem találtam egyetlen normális énektanárt se.Mindegyik be van telve, és különben is milliókat kérnek egy óráért.Az angollal is ez a helyzet. Cselgáncsozni meg egyedül nem akarok, és hiába ajánlgatom a barátnőimnek, egyik se nagyon lelkesedik a küzdősportokért.Nem értem. Csak én vagyok ilyen agresszív?:) Futni is szeretnék, mert le szeretnék adni pár kilót, csak az a baj , hogy utálok futni. Úszni jártam egy kicsit (ok, csak 1 hétig), de mostanában oda is lusta vagyok elmenni. Pedig muszáj lesz valamit csinálnom. Oh, és ami a blogot illeti, új nevet adtam neki. Thingy=izé,bigyó  Olyan jó, hogy az angol nyelvben is létezik ez a nagyon kifinomult szó.

A bejegyzés trackback címe:

https://younglady.blog.hu/api/trackback/id/tr791772913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása