Stardate 245516.4

 2009.01.21. 20:16

Lássukcsak mi volt ma....ööö ma nem esett az eső. A rendes úton tudtam menni suliba. Beadtam a Sztálinos dogámat törire.Am. nem nagyon értem miért kell Sztálinról meg Leninről írni, ha az órán teljesen mást tanulunk. Expressive-re mégtöbb szemetet kell gyűjteni, ugyanis egy sárkányt csinálunk:) Ma megint volt gyűlés a year 9-nak. Mint mindig, most is marha unalmas volt. Most épp valami pap beszélt Barack Obamáról. "Imádkoztunk", hogy jó vezető legyen. Ami viszont felbosszantott, hogy szinte buzdítottak, hogy menjünk katonának. Először nem értettem, hogy miért olyan sok fiatal (itt Angliában) akar katona lenni. Hát mert buzdítják őket, hogy ezzel milyen sokat tesznek a hazáért. Nem nagyon értem, hogy azzal, hogy leölnek pár ezer ártatlan embert Irakban sokat tesznek a hazáért. Vagy ha meghalnak ott (pl.amerikaiak véletlenül lembombáztak egy angol bázist) az többet segít, mintha itt dolgoznának. A "macsó" gyerekek kicsit játszottak a táskámmal a Make-up csajokkal, de nem baj, a 3éves unokatesóm is szokott. A tanárok végre kezdik megtanulni a nevem,de pl. az ofő egyszerűen kihagyja a listából, mert feladta a küzdelmet a kiejtéssel:). Az utolsó óra science volt, és írni fogunk valami tesztet hétfőn áramkörökből, amiről fogalmam sincs. Hát majd csak lesz valami. Ja azt már írtam, hogy az ofőm barátnője magyar, és, hogy a zenetanár felesége is? Ha nem, hát most írtam. Azt nem értem, hogy akkor miért nincs egy szem magyar gyerek se? Ja amúgy rájöttem, hogy nem utálom az Angolokat.Sem Angliát. Csak a helyzetemet utálom. Na mind1. Ez van. Eszik, nem eszik nem kap mást. Na megyek, mert kihűl a teám.

Orsi

Címkék: tea science barack obama expressive stalin

A bejegyzés trackback címe:

https://younglady.blog.hu/api/trackback/id/tr77894246

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása