Nos élek még..vagy ki tudja. Láttam olyan filmet, ahol a szellemek azt hitték, hogy élnek, és az élők a szellemek. Na mind1. Voltam fogorvosnál. És nem fájt :-). Csak utána nem bírtam mozgatni a fél számat. Voltunk az iskolában. Nem az igazgató fogadott bennünket (sejtettem). Körbevezettek. És úgy nem tudom. Nem annyira szimpik a tanulók. Meg utálok új sulit kezdeni. Szerencsére majd csak az ünnepek után kell bemennem először. És úgy nemtom( vagy ezt már írtam?). Vettem ajándékokat. Néztem Mamma mia! DVD-t. És most... I feel blue.És most megyek. Ezért. Illetve nem, csak nézek egy másik DVD-t. Még hátha színt is váltok ^^

Ferde mosollyal:

Ladybird

Címkék: blue fogorvos mamma mia

A bejegyzés trackback címe:

https://younglady.blog.hu/api/trackback/id/tr21819694

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása