ˇ^ˇ^ˇ^ˇ^ˇ^

 2009.01.22. 19:41

Reggel ütemes dobolásra ébredtem. Naná, hogy esett az eső. Ráadásul még erős szél is volt, ami 2xkifordította az esernyőmet.Matekon rájött a tanár, hogy tudok számolni, úgyhogy a következő órán nehezebb feladatokat kapok, és odaültetett mellém egy fiút, aki szintén ügyeskedik. Mondhatom nagyon örülök -.-Ja, és mindig Ursulának szólít, de valahogy olyan Örsölának hangzik. ICT-n tovább kellett csinálni azt az énekeses bigyót. Francián nem volt a rendes tanár, de kaptam 2 meritet, mert megcsináltam a feladatokat. Science-en áramkört építettünk, és valami hülyegyerek valahogy kicsapta az áramkörét(direkt) vagy ilyesmi, a lényeg a lényeg, hogy meg is ölhette volna magát, és a mellette ülőt. Extra angolon a szinonímákkal foglalkoztunk. Rajzoltam egy kis izét, és azt mondták, hohy jól sikerült, bár sztem nem nagyon. Nem vagyok egy rajzművész. Olyan elviselhetően rajzolok(tehát túlléptem a pálcikaembereken:D).De olyan jól kikapcsol. Kiderült, hogy lengyelül a nevem Ula. Nekem tetszik:), de azért nem változtatnám erre a nevemet. Na megyek, mert éhes vagyok.

Korgó gyomorral:

Orsi(vagy Ula, ahogy tetszik)

Címkék: francia rajz angol matek eső science ict ula

A bejegyzés trackback címe:

https://younglady.blog.hu/api/trackback/id/tr69896285

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása