Marmite és 2009

 2008.12.31. 23:37

A marmite az egy barna, nyúlós,ragadós élesztő kivonat aminek sós íze van, és pillanatnyilag nem tudom, hogy használják fel az ételkészítéshez. Azt hittem az az a barna,nyúlós,ragadós trutyi, ami olyan, mint a sűrű méz, és az angliai suliban csináltunk vele édességet hajdanán. De nem. Ezt észre vettem, miután csoki után vettem be a számba egy nagy kanállal, gondolva, hogy édes. Van a hátán egy versike is:

Roses are red,

violets are blue,

you're brown...

& I love you

Még aranyos is lenne, hogyha nem egy 17 és fél éves írta volna. De nem ezt akartam írni, csak befejeztem ezt a pici blogbejegyzést. Na igen, új év. Szerintem ez szerencsés lesz, mert a 9 a szerencse számom. 1x nyertem vele egy DVD lejátszót tombolán:) Magyarországon már 2009 van. Itt még nem, és ez kicsit olyan, mintha a jövőbe küldenék üzenetet:) Na megyek.BUÉK!

Jövőbeli reményekkel:

Ladybird

Címkék: 2009 marmite

A bejegyzés trackback címe:

https://younglady.blog.hu/api/trackback/id/tr71847926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása