2 hét várakozási idő

 2008.11.20. 15:55

Nos ott hagytam abba, hogy megérkeztünk. A ház elég kicsi volt, de itt nagynak mondható( tekintve, hogy itt egy ház bérlése 400000forinttól kezdődik). Volt szép konyha, amiben volt szép szárítógép. Bizony, mosás után csak át kellett rakni a szárítógépbe a ruhákat, és csodálatos módon azok megszáradtak (már ha nem raktál bele túl sok ruhát, mert akkor kihányta az összes ruhát a padlóra XD, ja és borzalmas hangokat adott ki, meg valahogy rossz volt a csöve, és egy csomó vizet kieresztett a padlóra) de azért jó volt, hogy nem kelett teregetni :D. Szóval itt voltunk, és hát kellett nekem iskolát szerezni. A közelben volt egy nagyon jó iskola, a Chadwell. És hát bementünk, hogy nem-e lehetne-e, hogy én akkor oda járjak. Azt mondták, hogy pillanatnyilag nincs hely, de jelentkezzek a várólistára, és akkor (csupán) csak pár évet kell várnom. Hmmm tekintve, hogy egy évre jöttünk ez nem volt túl jó ajánlat. Szóval bementünk az önkormányzathoz akik mondták, hogy 2 héten belül szereznek nekem sulit. Úgyhogy vártam. És közben megismerkedtem Anglia élővilágával, legfőképpen a pókokkal. Itt úgy mindenhol pókok vannak. Főleg keresztesek. Tudni kell, hogy nekem nincsenek jó élményeim a pókokkal. 1x a kezemen volt egy nagy zöld egyed, 1x a hajamba mászott egy, 1x meg megcsípett egy fehér pók. Itt meg 1x az ágyam alól mászott ki egy nagy szőrös fekete pók. Ja meg 1x fürdés után törölközöm, aztán belenézek a tükörbe, mert valami csikizte az oldalam, és....egy öklömnyi(nem hazudok, lábakkal volt akkora) pók mászik az oldalamon XD. Nem azt mondom, hogy utálom a pókokat, pl. volt egy pókom a WC-ben. Úgy hívtam, hogy Pók-Ica( tudom nem nagy fantázia,de ez van). Ő nem nagyon mozdult sehová, úgyhogy szerettem. 1x még be is hoztam neki egy legyet, de Ica egy idő után eltűnt. Sztem meghalt, vagy ilyesmi. Ja meg ott voltak a lakásban a mini csótányok. Azok mindig a kád alól jöttek ki (pedig a kád újonnal volt megcsinálva, mert az első nap csőtörés volt :D). A bácsi aki szerelte, azt hitte, hogy én vagyok a saját Anyám (azért sztem nem nézek ki olyan öregnekXD). Visszatérve a csótányokhoz, én már voltam (2x is) állatkerti táborban. Ott mindenkinek adtak egy csótányt, akit gondozni kellett a tábor alatt. Az enyémet Gyurikának neveztem el XD. Gyurikán furcsa módon pici fehér élősködők járkáltak. A tábor végén megkérdezték ki akarja hazavinni a csótányát (merthogy az állatkertben túlszaporodtak a kicsiny állatok). Érdekes módon a szülők nem nagyon repestek az örömtől, hogy hazavigyenek egy csótányt :D. Abban a táborban sok érdekes dolog történt, pl. amikor a dögevő madár megcsípte az egyik táborozó térdét. Hamár állatkert, meg állatok, akkor elmondom, hogy filmsztár vagyok. Ugyanis benne vagyok egy olyan filmben ami az állati félelmekről szól. Elmondom mi volt a szerepem ( 6 éves voltam benne). Pasi tartja a nagy kígyót, én alatta simogatom a kígyót, és a pasi kérdezgeti, hogy nem félsz, meg milyen a tapintása. Elvileg a sprektumon lesz, de azóta is vágják XD. A kígyókat nagyon szeretem, akartam is egy gabonasiklót, de Anyu nem engedte :(.Na mind 1. Hogy elmondjam Angliában sok kedves állatka is él. Nagyon sok mókus van, akik nagyon közel jönnek az emberhez. És ott vannak a rókák, akik bejárnak kukázni Londonba:D. Ja meg ott lakott az alsó szinten két macska, az egyik kancsal volt, de kedvesek voltak eltekintve, hogy nagyon büdöseket kakiltak. Szóval el voltam az alatt a 2 hét alatt. Sajnos ma csak ennyit tudtam írni, majd lehet, hogy holnap többet.

A bejegyzés trackback címe:

https://younglady.blog.hu/api/trackback/id/tr9779633

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása