Költözés meg egyebek

 2008.11.25. 12:16

Nos eljött a költözés napja. Az egyik magyar ismerősünk költöztetett minket. Amikor beértünk Chelmsfordba az volt az első benyomásom, hogy ez sokkal jobb hely, mint London. Ez olyan kis aranyos, vidéki érzésű városka kis folyóval és nagy parkokkal. És aztán elértük a házunkat. Az is nagyon kis aranyos és teljesen új. Egy nagy csigalépcső vezet fel oldalról, amin ha jön fel valaki hangos döngéssel jelzi xD. Van egy nagy kert is hozzá. A háziúr is nagyon kedves és van egy jófej kutyája, Pipin. Pipin visszahozza a frizbit ha eldobom neki xD. Úgyhogy most mutatok pár képet Chelmsfordról:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ez a High Street, ami egy bevásárló utca.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ez is valahol ott van a környéken. Erről eszembe jutott, hogy egyszer megyek a nevelő apukámmal (aki elvileg PJ volt, mint Papa Joe, de mivel megtudtam, hogy Nesi is használja ezt a rövidítést nevezzük át Bajszos Joe-ra vagyis BJ. Remélem Nesi ilyened nincs XD.) a városban és látok egy olyasmi hidat, mint ez, csak kőből volt. Gondoltam milyen szép, erre BJ megkérdezte, hogy látom-e a szögeket, amiket azért vertek bele, hogy ne lehessen ráülni. A kedves város :D.

Itt már nagyon karácsonyoznak, nem tudom, de sztem otthon is . Ahogy haladtunk a városban, úgy a házak zászlótartójában nem zászlók voltak, hanem mű karácsonyfák. Úgy nézett ki, mintha a fa beékelődött volna a házba xD.

Szóval elértünk eddigi történetem végéhez, mert most itt vagyok Chelmsfordban, és már 2hete várom, hogy találjanak nekem sulit . Úgyhogy mostantól majd naponta írok, de csak akkor, ha történik valami érdekes. Azért még írok pár dolgot, amit kifelejtettem az eddigiekből. PL. az étel xD.

Az étel:

 Nos nem vártam sokat, attól a nemzettől akinek a rántott hal sültkrumplival a nemzeti eledele. De a suliban még mindig jobbak voltak a kaják, mint az otthoni menzán. Egyszerre vagy 4 közül lehetett választani. Volt pizza, hotdog, fish and chips (ami ugye a rántott hal sültkrumplival) természetesen és sok más.És kevesebb mint 600forintból tudtál venni főételt, salátát és desszertet. Nem volt rossz,de azért voltak undorítóságok is. Pl. hogy a fish and chips-et romlott ecettel öntözték. És ott voltak a kolbászkák (amiket BJ úgy szeret) amiknek olyan az ízük, mint a soya szarral keverve. Vagy (BJ egyik kedvence) a Picalilly. Ez olyan, hogy van benne pépesítve uborka, karfiol, bab, mustár és minden anyámkínja. A sütemények meg csak úgy tocsognak a cukortól.

A vásárlás (mármint ételvásárlás):

Nos ez a Tesco ős hazája, és minden sarkon Tesco van( mondjuk otthon is). De itt sokkal jobbak a Tesco-k. Mindenfélét árulnak (jó otthon is,de itt nem annyira gagyik). És az alkalmazottak is rendesek. Pl. az egyik pénztáros little dear-nek szólított. Magyarországon szerencse, ha a pénztáros nem öl meg a szemével. Mondjuk annak is meg van az oka, mert itt sokkal többet keresnek. Ja erről jutott eszembe, hogy miért is Young Lady vagyok XD. Mert az egyik matek órámon a tanár young lady-nek szólított. Tudom, hogy csak azért, mert nem tudta a nevemet, de otthon melyik tanár szólít fiatal hölgy-nek? Max. büdös kölök-nek, bár tanára válogatja xD. Itt Chelmsfordba, csak egy bútoros Tesco van a közelben, úgyhogy Somerfield-be járunk( a Somerfield egy bolthálózat, a Tesco egyik nagy riválisa).

Ja nem rég láttam a tv-ben, hogy az ikeát ájkíának mondják -.- Mi se mondjuk a Teszkót Tescónak, hagyják már meg az eredeti nevét. Juj tényleg ott van a tv, de azt majd inkább holnap mesélem el (vagy ma, ha lesz időm).

Szóval mára ennyi.

A bejegyzés trackback címe:

https://younglady.blog.hu/api/trackback/id/tr31787532

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Stevie!? 2008.11.26. 20:08:46

Wow! Chelmsford tök jól néz ki :m De akkor te most eddig Londonban laktál? :D Ha már írtad, bocs :$ Isti voltam ^^

Miss Ladybird 2008.11.27. 19:46:45

Igazából eddig is Essex tartományban voltam. Csak akkor a nagy Londonban voltam Goodmayesben, ami olyan, mint a nagy Budapestben Csömör, vagy Kerepes. De onnan csak 20perc volt a belváros. Meg olyan nagyvárosi volt a hangulat. Most meg kisvárosi. De sztem ez jobb :D
süti beállítások módosítása